( Support TKO? , Klik banner sponser kami di atas ini )
Page 2 of 12 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 180

Thread: Kata-Kata Pembakar Semangat (Motivasi)

  1. #16
    Senior Member n a z a's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    523

    Support TKO? ,
    Klik banner sponser kami di atas ini
    selalunya bila kita berada dalam kesusahan.. kita hanya boleh bersabar.. masa tu jugak lah baru nak ingat tuhan, mengandaikan segala dugaan yang datang mungkin untuk menguji diri.. tapi bila hati dah diganggu oleh kesusahan.. badan jadi lesu.. fikiran tak menentu.. kesihatan boleh terganggu.. tu yang hilang rasa syukur tu.. huhuhu

    manusia memang tak pernah puas..
    :: mon histoire est ma vie ::

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many



    ( Support TKO? , Klik banner sponser kami di atas ini )
     

  3. #17
    kene la byk bersabar..belajar utk tidak merungut dgn setiap kesusahan yg dihadapi..sebaliknye beringat bila kita dlm kesusahan..inysaAllah smuenye akn OK

  4. #18
    Senior Member n a z a's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    523
    Quote Originally Posted by spermaximus View Post
    belajar utk tidak merungut
    tu yang payah tu
    :: mon histoire est ma vie ::

  5. #19
    Senior Member kacaptelabik's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    celah rebe
    Posts
    250
    korang memang hebat!! Setiap manusia mempunyai kehebatannya tersendiri..keluarkanlah!!
    Satu lagi utk dikongsi hari ini..kalo x silap ada dlm alquran maksudnya lebih kurang begini...

    "orang susah tengok kita senang...orang senang tengok kita susah.."

  6. #20
    Senior Member cinta_madinah's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    aNtaRa UtaRa nGan SelaTan
    Posts
    457
    You need time to learn.
    You need time to make mistakes.
    You need time to learn from mistake.
    You need time to rebound back.
    You need time to grow.
    Biiznillah..dengan izin Allah..

  7. #21
    Senior Member eniliana's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    serdang
    Posts
    988
    sayangi diri sendiri
    al-'ilmun bila 'amalin ka syajaratin bila tsamarin..
    bak kata nike, just do it!

  8. #22
    Senior Member kacaptelabik's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    celah rebe
    Posts
    250
    jangan putus asa!
    (nampak macam mudah, dgn 3 perkataan saja..namun payah utk diterjemah dgn perbuatan)

  9. #23
    Senior Member kacaptelabik's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    celah rebe
    Posts
    250
    Sekiranya anda menemui sebuah laluan tanpa halangan, ia mungkin tidak membawa anda ke mana-mana.

  10. #24
    Senior Member penyu's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    878
    jadi diri sendiri <-- kata2 semangat gak ke ni..thehehehe...boleh la ek.....saje nak menyebok gak...

  11. #25
    Senior Member akuci8's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Port Dickson
    Posts
    231
    rich dad think life is more important than money but money needed to support life!

    poor dad think money is not everything! yet work all his life to make money

  12. #26
    Senior Member cinta_madinah's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    aNtaRa UtaRa nGan SelaTan
    Posts
    457
    anda adalah UNIK..tak sesiapa yang boleh jadi seperti anda. hargailah keUNIKan diri anda...
    Biiznillah..dengan izin Allah..

  13. #27
    Senior Member penyu's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    878
    Keep holding on...cause u know u'll make it through..just stay strong...

  14. #28
    Senior Member kacaptelabik's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    celah rebe
    Posts
    250
    Kegagalan bukan bermakna anda seorang yang bodoh mencuba. Ia bermakna anda mempunyai keberanian untuk melihat apa yang tidak boleh dilakukan.

  15. #29
    Senior Member akuci8's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Port Dickson
    Posts
    231
    ape perbezaan antara org mkn makan gaji dan ahli perniagaan???

    org makan gaji ada 24 jam sehari peluang berusaha untuk buat duit!
    ahli perniagaan ada 24 jam sehari darab jumlah org pekerja dalam organisasinya... tentunya ahli perniagaan lebih byk masa dan duit!

  16. #30
    Senior Member kacaptelabik's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    celah rebe
    Posts
    250
    kata kata hikmah Allahyarham Prof. Dr. Hamka

    "Berusahalah di dunia seakan-akan engkau akan hidup selama-lamanya,
    berusahalah untuk akhirat seakan-akan engkau akan mati esoknya."

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •